Klachtenregeling

Informatie

Heeft u een klacht? Bent u ontevreden over uw behandeling in onze praktijk? Neem een kijkje op deze pagina.

Klachtenregeling

Uw mening telt. Ook als u niet tevreden bent over de behandelingen van onze praktijk. We horen graag hoe u uw bezoek aan Tandartspraktijk Brandebeemd heeft ervaren. Zo kunnen we onze zorg en service verbeteren. Heeft u suggesties? Laat het ons dan weten. We denken graag met u mee.

Heeft u een klacht?
We vinden het vervelend om te horen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen bedienen in onze praktijk. We horen graag hoe we uw ervaring kunnen verbeteren. Een klacht kunt u schriftelijk indienen bij onze praktijk. In de meeste gevallen is een gesprek tussen u en de tandarts genoeg, maar als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de KNMT.

KNMT
De KNMT is de beroepsvereniging waar Tandartspraktijk Brandebeemd bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel een oplossing te vinden.

Stichting Geschilleninstantie Mondzorg
Als het ook dan niet is gelukt om een oplossing te vinden en er sprake is van een geschil, kunt u dit ter beoordeling voorleggen aan de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld of uw klacht gegrond is. 

Meer informatie 
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op de door door onze beroepsorganisatie KNMT opgerichte website Allesoverhetgebit.nl. Als u toch nog vragen heeft, kunt u die stellen via het contactformulier op de website.

Wij gebruiken functionele cookies om de website beter en gebruiksvriendelijker te laten functioneren en analytische cookies voor het bijhouden van geanonimiseerde statistieken. Voor het gebruik van deze cookies is geen toestemming vereist.  Meer info