Informatie
Heeft u een klacht? Bent u ontevreden over uw behandeling in onze praktijk? Neem een kijkje op deze pagina.
Klachtenregeling
Uw mening telt. Ook als u niet tevreden bent over de behandelingen van onze praktijk. We horen graag hoe u uw bezoek aan Studio Dental Rotterdam heeft ervaren. Zo kunnen we onze zorg en service verbeteren. Heeft u suggesties? Laat het ons dan weten. We denken graag met u mee.
Heeft u een klacht?
We vinden het vervelend om te horen dat we u niet naar tevredenheid hebben kunnen bedienen in onze praktijk. We horen graag hoe we uw ervaring kunnen verbeteren en een oplossing kunnen aanbieden.
Klacht over een mondhygiënist:
Neem contact op met de klachtenfunctionaris van het NVM (Nederlandse Vereniging voor Mondhygiënisten:
Contactgegevens klachtenfunctionaris SKGE
Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg
Postbus 8018
5601 KA Eindhoven
088-0229100
Klacht over een tandarts:
Neem contact op met het KNMT en lees dit klachten reglement eerst even door.
Of klik direct op het KNMT Klachtenformulier. De KNMT is de beroepsvereniging waar Studio Dental Rotterdam bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel een oplossing te vinden.
Stichting Geschilleninstantie Mondzorg
Als het ook dan niet is gelukt om een oplossing te vinden en er sprake is van een geschil, kunt u dit ter beoordeling voorleggen aan de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. Dan wordt door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld of uw klacht gegrond is.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op de door door onze beroepsorganisatie KNMT opgerichte website Allesoverhetgebit.nl. Als u toch nog vragen heeft, kunt u die stellen via het contactformulier op de website.
Download het KNMT klachtreglement hier